19 januari 2012

Vill ha.

Idag har man åkt lite Scania igen då.
Sen hämtade jag Leo på dagis där han satt och byggde pärlplattor. Så bar det av hem och lagade mat. Falukorv i ugn med en röra på purjolök, senap, rivenost, grädde och tomat och sen mos till det. Leo gillade det.

Sen ville han bada så så fick det bli. Han plaskade på i ca 40 min sen klev han ur baljan och satte sig på handduken i mitt knä och talade om att han ville se Pippi. Han var så söt där han satt med blå läppar och så bestämt sa det så vi tog på pyjamas och hämtade alla gossisar så slog vi på Pippi och satte oss i vår vanliga position i soffan och tittade.

Efter ett tag såg jag att han hade jätte långa naglar så passade på att klippa dom. Sen började han gnugga i ögonen så då lade jag han i sängen och sa god natt och gick ut till tven igen och inom 5 min så sov han lilla snutten.

Sen har jag suttit här och hittat saker jag vill ha.
En ny vagn till Leo som jag funderat på ett tag nu. Var inne på en ny Emmaljunga först men en sån har ju typ alla så har hittat en annan som jag funderar starkt på.

Sen ramlade jag över skor jag funderar på att beställa och å lite nya klänningar. Men hittade så många klänningar så har svårt att välja. Laddar upp bilder på allt. Och eftersom jag bloggar i telefonen så hamnar alla bilder sist och lite på vilken ledd dom vill så det får ni stå ut med.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar