18 januari 2012

Sova ska ju vara bra.

Har jag hört iallafall men det är inte det lättaste.
Även om ja är trött så går jag inte och lägger mig för jag fastnar i tven bland annat. Och går jag och lägger mig så kan jag inte sova iallafall. Suck. Dels för att det är tomt i sängen nu när JJ är i Jönköping den här veckan, dels för att jag inte kan slappna av med Leo hemma. Har ju sovit som på nålar sen han föddes för att inte riskera missa om han skulle vakna. Vilket jag aldrig skulle kunna göra iallafall men kroppen är inställd på det när han är hemma.

Nu ska jag iallafall föröka gå och lägga mig och hoppas att jag somnar innan midnatt och slipper vakna varje timme typ som jag gjort dom senaste nätterna. Helt utan anledning för Leo har knappt låtit alls.

Har inte sovit mer än 2-3 timmar sammanhängande på över 2 år. Tänk så utvilad man borde bli om man gjorde det.

Nej godnatt gott folk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar