20 januari 2012

Tiden går fort när man har roligt

Ja tycker den här veckan bara sprungit iväg för idag var det plötsligt fredag.
Kört Scania har man gjort då.

Sen på lunchen käkade jag och Ove på caféet vid Ica maxi. Och världen måste vara liten för där sprang vi på min äldre bror som skulle handla lite.

Sen när jag kom hem så tömde jag diskmaskinen och fyllde på den igen, tömde och la in en ny maskin tvätt, badade katten och tog hand om kattlådan.

Sen hämtade jag mitt <3 på dagis. Sen hemma ville han ha massa vindruvor igen men han hade ju ont i magen i natt pga av dom han fick igår tror jag så han fick en leverpastejs macka istället och det gick lika bra det. Till middag vart det korv stroganoff och makaroner för Leos del. Sen mös vi med lite fruktsallad som fredagsmys så kollade vi på barnprogram. Sen lekte vi lite innan Leo började bli trött vid 20 så jag bestämde åt honom att det var dags att sova så 5 min senare sov han.

Så nu sitter jag och kollar på click på tv och funderar på att försöka mig på en tidig kväll och hoppas man somnar och får igen några timmar iallafall.

God natt mina vänner




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar