16 januari 2012

Vild och galen

Ja det är min älskade son i ett nötskal.
Idag hämtade jag han på dagis sen bar det iväg ut till chefen för att tanka lastbilen. Leo var så lycklig att få ratta stora Scanian. Min lilla ängel.

Sen var vi in på maxi och handlade lite. Skulle Leo få bestämma skulle det bara bli godis, bullar, glass och liknande för det tycker han om. Som tur är tycker han om frukt med så det köpte vi. Mamma försöker ju vara nyttig ju.

Sen hem och då ville han se på Pippi som vanligt. Kan dom utantill nu typ synd att det inte finns fler förutom dom tecknade för dom vägrar jag visa honom.

Nu sover han så gott i sin säng, ser så skönt ut när barn sover.

Imorgon ska han till dagis igen, tur han tycker om att gå på dagis.

Själv ska jag till Knivsta och köra 0-32 från olunda till nya kommunhuset.
Kan ju hoppas det är fler lass än förra gången då var det ju löjligt.

Nej nu ska jag ta mig en kopp te och lite frukt sen ska jag försöka lägga mig i tid så man orkar upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar