18 januari 2012

Ibland kan man ju fundera

Leo äter ju som en kyckling nu mera. Igår försökte jag med fiskbullar och potatis men det dög inte.

Så idag tänkte jag att jag prövar med blodpudding och minsann det bara skyffla han in. 2 bitar med lingonsylt åt han.

Idag har man ju jobbat och kört i Knivsta, sen hämtade jag Leo på dagis så var vi iväg och handlade lite bröd och leverpastej och vindruvor som jag vart sugen på.
Leo lekte lite på leksaksavdelningen på city gross. Så gick vi förbi bröd avdelningen och där bjuder dom barn på en bulle och en sån ville Leo ha. Så efter lite fika begav vi oss av hemåt för att laga middag.

Och nu har vi ätit så nu är det Pippi på tv och lek innan det är dags för liten att sova. Imorgon ska han ju till dagis igen.

Nu låter det som att detta med varannan vecka också så på måndag borde vi börja med det på heltid. Gud så skönt att ha det löst.

Har funderat på detta med tuttar också. Och jag undrar om inte vissa är önsketänkare ibland. Bland annat så har jag sett en som påstår sig ha Ekupa och haft större men på bild ser dom iallafall mindre ut än mina D kupor. Visst tycker man om att ha mycket luft i bhn så. Men vad vet jag.

Visst mina vart större när jag väntade Leo och den korta tiden jag ammade men inte ökade jag typ 5 stl iallafall.
Men men mår man bättre av det så.

Undra vad man ska hitta på med Leo i helgen då? Nå förslag?

Nej försöka lägga tröttisen kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar