9 januari 2013

Beslutsångest.se hjälp mig.

Ja nu har jag beslutsångest så det heter duga vad jag ska göra.
Satt och läste uppsala tidningen igår och ramlade över en annons om en utbildning på vux som jag vart väldigt sugen på.
Trodde aldrig jag skulle hitta en utbildning som jag skulle vilja gå igen efter hur skoltrött jag var när jag var klar med gymnasiet, förutom om jag fått möjligheten att gå klart bageriutbildningen då.

Men nu hittade jag denna http://skola.uppsala.se/sv/Vuxenutbildningen-Linne/Vuxenutbildningen-Linne/Yrkesutbildningar/Kockutbildning/
Säljare - butik och färskvaruhandel och att dom hade några restplatser över.
Men den är på 40 v och den börjar på måndag, känns lite tajt att hinna med om det nu fortfarande finns platser vill säga.

så nu behöver jag er hjälp vad ska jag göra?
ge upp mitt jobb som jag tycker så mycket om men som är lite oförutsägbart hur mycket timmar det finns?
skippa utbildningen nu och hoppas att den går att söka till nästa år så jag hinner förbereda mer?

1000 frågor som snurrar i mitt huvud vad som är vettigt att göra.
Orkar jag?
visst jag har gått några av dom där utbildningarna innan och jobbat med några men ändå.


HJÄLP MIG vad tycker ni????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar