19 augusti 2012

Plötsliga glädjande besked helt oväntat.

Igår kväll satt jag vid min dator och surfade runt och kollade mailen som vanligt och där låg ett mail med väldigt glädjande besked. Det kom helt oväntat och jag var tvungen att kasta mig på telefonen och ringa jea och berätta och hon var tvugen att berätta för hoak direkt. Nu ska vi se om vi kan få till det som vi vill. Skriver mer om det längre fram när jag vet mer.

Nu har Leo varit här sen i Måndags och det är så mysigt att ha honom hemma igen.
Tisdag var första gången han grät när jag skulle lämna honom på dagis el förskolan som folk envisas med att det ska heta. Tror det var en blandning mellan att ha varit ifrån mamma en längre tid och att det var en ny kille som jobbade som hade börjat dagen innan och Leo inte kände. Men han var pigg och glad när jag hämtade honom. Sen restrerande dagar var det inga problem att lämna honom.
Hemma har vi myst och lekt och Leo älskar alla sina nya leksaker och Blixten bilar.

Jag har även bakat en god chokladkaka med kokostäcke. Och blåbärskakor också. nomnomnom var det. Leo älskar dom.

Hjärtat åkte iväg till Lidköping i fredags så jag och Leo har varit själva hemma så igår var vi ute och lekte och Leo cyklade, sen kom hans dagiskompis Ines så dom lekte som galningar där ute sen var det dags att gå in och äta lite. Efter maten kom moster och hälsade på Leo innan hon skulle ner på stan.

Idag ska vi åka ut till mormor och äta mat och träffa morbror D, S, kusin, Moster och så mormor såklart.
just nu kollar vi på Bilar 2 för typ 20gången den här veckan.
fick sovmorgon idag med efter att ha flyttat över Leo till stora sängen vid 5 så sov han till 7.30. så skönt. nej nu är det dags att sova lite middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar