4 mars 2012

Terrorist

Igår tog jag med mig Leo för att åka och terrorisera moster och mormor. Vi fikade och åt middag och kollade på film sen la jag Leo i hans säng så han fick sova. Så kollade jag och Annie på mer film. Sen gav jag med upp typ 21 och gick å la mig jag med.

Tur det för sen har leo vaknat flera ggr i natt och sen upp 6.30. Igår gick han upp 5 på morgonen och det var ju lite jobbigt men men sånt man får ta med små barn. Imorgon är det dags för dagis igen sen ska han hem till pappa en vecka.

Idag har han terrat Annie massor. Sen hem och inget var riktigt bra för herren som knappt sovit 30 min så han åkte i säng och däckade direkt sen sov han 2 timmar innan jag väckte han och han var fortfarande helt slut. Men nu har han hållit sig vaken och badat så snart är det dags för han att sova för natten.

Idag vart det pepparbiff Me kroketter och Bea till middag för dom vuxna här hemma. Leo åt med några kroketter och lite grönsaker.

Imorgon är det dags för jobbet igen.

Nej nu blir det en kopp te och fortsätta titta på så ska det låta.

God natt gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar